יום חמישי, 21 ביוני 2012

חמישה רעיונות ליצירה עם ילדים בחופש הגדול

עוד שניה חופש גדול. ככל שהילדים שלי גדלים, אני מוצאת את עצמי פחות "מפחדת" מהחופש ויותר מצפה לסוג של חופשה גם בעצמי (ויחד עם זאת שומרת לעצמי את הזכות לקטר על החופש בהמשך!! :)).
לקראת החופש ריכזתי לעצמי ולכם כמה רעיונות שאספתי ברשת ליצירה ביחד עם הילדים. דמיינו אחה"צ ממוזגן אחרי שחזרתם מים/בריכה וכיו"ב, מארגנים שולחן מלא בחומרי יצירה ועובדים ביחד. הנה כמה רעיונות -

אגב, כל הרעיונות הטובים שאני מוצאת בשיטוטי ברשת מתוייגים ב - Pinterest שלי, מוזמנות לעקוב!
מתחת לכל תמונה כאן בפוסט תמצאו לינק למקור שכולל את ההדרכה.

1. עפרונות צבעוניים. הרעיונות הכי טובים הם אלה עם רמת קושי נמוכה ורמת נחשקות גבוהה.. הנה אחד כזה -


2. עפרונות כאלה יפים חייבים מיכלים תואמים!


 - לינק למקור -

3. בטוח שגם אצלכן מסתובבות דמויות כאלה ואחרות. רעיון מרענן לשימוש -

- לינק למקור -

4. המגנטים המשובבים האלה, שיכולים לספק שעות של יצירה -

- לינק למקור -

5. אחרון אחרון חביב, שמלות בקיפולי נייר (מעצבת האפנה הקטנה שאני מגדלת הולכת לחגוג על זה!!)


יצירה מהנה!
אורית

---
כמה הודעות ותזכורות משמחות לסיום:

1. Save the date!! הקולקציה החדשה של פיפ סטודיו הגיעה אתמול. אנחנו פורקות ומסדרות בהתלהבות גדולה, ואתן מוזמנות בשבוע הבא (29.6.12 בשישי בבוקר, רגע לפני החופש הגדול...) להשקה של הקולקציה החדשה וגם להינות מהנחות מפנקות על פריטים מהקולקציה הקודמת. פרטים נוספים בקרוב.
תמונות ראשונות כבר עלו בדף של טווילינגן בפייסבוק..

2. מי שעוד לא נרשמה להגרלה, מוזמנת להצטרף!! ההגרלה תתקיים ביום ראשון בערב.

שיהיה יום נפלא, אוטוטו סופ"ש,
אורית

12 תגובות:

  1. ה"עטיפה" של הפחיות, לדעתך זה נייר, מדבקה, בד?
    יש לך מושג איפה משיגים?

    השבמחק
  2. זה נייר, ועדיף שיהיה עבה אז יהיה יותר נוח לעבודה.

    השבמחק
  3. רעיונות מצוינים, הבת שלי בטוח תשמח להכין עפרונות מצופים שכאלה (מאחר והיא חייבת לקנות כל שנה עפרונות מותגיים לחלוטין...אולי זה אפילו יחסוך לי קצת כסף...).

    השבמחק
  4. אוף ב29 אני בסדנא....
    ותשמעי, העפרונות האלה לא מצריכים ילדים בסביבה ובחופשה...הם משגעים גם לגדולים!
    תודה יקרה :)

    השבמחק
  5. משגע
    נילי ח

    השבמחק
  6. מהמם, אני מעלה קישור אל הפוסט בפורום יצירה לילדים...

    השבמחק
  7. רעיונות משובבי לב ועיניים!

    השבמחק
  8. הרעיון של העפרונות נהדר, תודה ושיהיה חופש מעולה

    השבמחק
  9. הי אורית,
    הדף והרעיונות מעוצבים כל כך יפה שזה מרגש:), תודה.
    יש לי אתר ליצירה משותפת להורים וילדים מחומרים טבעיים, לחיזוק הבטחון והכשרים המוטוריים- מתאים שאפנה אותם לדף הזה?
    מוזמנת גם:)
    תודה וימים יפים,
    ורד

    השבמחק
  10. מעולה מעולה מעולה, אני כל הזמן מחפשת הפעלות לילדים במיוחד בחודש האחרון כשהחופשים פשוט מסרבים להסתיים.
    חשבתי כבר שיצרנו כל דבר אפשרי, אבל אין ספק שנתת לנו כמה דברים חדשים לחשוב עליהם ובתקווה להוציא לפועל.

    השבמחק