יום שבת, 31 במרץ 2012

בואו לראות בעצמכם!!


אחרי היום הראשון של הקולאז'סייל ורגע לפני היום השני, פוסט קצרצר מעט מילים ויותר תמונות, רק להגיד שאם לא הייתם אתמול, אתם ממש רוצים לבוא היום!! קולאז'סייל באמת מרהיב. האירוח של קנהקש מושלם, הדוכנים אחד יותר יפה מהשני (קשה לקרא לזה דוכנים, יותר כמו חנויות קטנות עם פרזנטציות מעוררות השראה!), אם לא היתה מגבלת זמן (ותקציב..) הייתי קונה חצי קולאז'. ועם בית הקפה המפנק וחנות הפרחים שבכניסה הבילוי מושלם.

 




 

 


אם תגיעו, תראו את המוצר החדש המשותף של קרן שביט וטווילינגן במהדורה מוגבלת לקולאז'סייל - לוח השראה. עם כ"כ הרבה השראה מסביב, זה ממש מתבקש! השפה העיצובית הויטאג'ית, משלבת דוגמאות מתוך אוסף טפטים משנות ה - 50 של קרן, שמאפיין את העבודה שלה והמוצר, לוח מגנט מבית טווילינגן. תראו כמה אופי חדש ושונה הוא קיבל -
 

 
המוצר הוא סנונית ראשונה מתוך ליין מוצרי השראה של קרן שביט, שבמסגרתו תוכלו לרכוש אצלה גם את גלויות ההשראה שמופיעות על הלוח.
קולאז'סייל קדימה אביב 
יאללה, אני הולכת להתארגן לקולאז'.


שתהיה לנו שבת טובה וקניות שוות ומשמחות!..

אורית
---
הרשמו כמנויים לבלוג!
לקבלת עדכון למייל בכל פעם שמתפרסמת רשומה חדשה רשמו את כתובת המייל -

3 תגובות:

  1. אורית חמודה,
    נפגשנו בג'ינג'ר. התייעצתי איתך לגבי סריגת שטיח, והמלצת לי על מסרגה עבה-עבה (כבר בדרך אליי מנתנאלה).
    לא יאומן, הלילה חלמתי שכתבת לי מכתב, בו הזמנת אותי לקולאז' סייל.
    כל טוב, דלית.

    השבמחק
  2. נראה שווה ביותר! היום לא יכולה להגיע, מן הסתם בפעם הבאה!
    בהצלחה יקרה.

    השבמחק
  3. ואוו, הלוח מקסים!
    וראיתי גם תמונה שלך אצל קרן...וגם את נראית מקסים :)

    השבמחק